Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 når i er på WC
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 19:42
hmm.. lidt underligt spørgsmål, men kom lige til at tænke på noget: hva laver i egentlig når i sidder på WC?? læser i eller hva?
kom lige til at tænke på det..
:-p
0
0
Svar på denne tråd
 
 Som regel...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 19:46
Som regel gider jeg altså ikke sidde der og glo!
Har ikke rigtig forstået meningen med at sidde og "nyde" seancen. Det skal bare overståes!

Af samme grund mener jeg heller ikke blade o.lign hører hjemme ved siden af toilettet. Det er DØD-uhygiejnisk at sidde og bladre efter at have rørt ved toilet osv.


Med venlig hilsen

Lise Rohden

...som har part på Teglgårdens Felur - den brune, springende vinterbamse, en 2'er pony i forklædning som stor hest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjjjaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 19:46
Hjemme hos os har vi en stor stak jumbo bøger liggende, og et lille aksebærge.
Ellers tages der en reklame med...

Hvad med dig selv??

Hilsen Bonnie
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 19:55
med hensyn til mig selv er det vidt forskelligt.. vi har intet bestemt liggende.. min veninde har en game-boy liggende :-p
0
0
Svar på denne tråd
 
 læser...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 19:58
Til Lises oplysning kan jeg fortælle at ikke ALLE mennesker er udstyret med en tarm der bare sådan tømmer sig på kommando når baglårene klaskes i sædet :-D

Er man indehaver af en lidt langsomt opfattende/langsomt reagerende tarm, har man valget mellem at sidde og - netop - glo ud i luften, tælle fliserne på vægge og gulv, eller læse i et eller andet.
Jeg foretrækker klart det sidste, - jeg kan iøvrigt ikke se det ulækre, eftersom man ikke læser videre når plumpen er faldet, så lægger man bladet, tørrer sig bagi , rejser sig, og vasker hænder, men hvis man aldrig selv har læst , ved man selvfølgelig heller ikke hvordan det foregår - fantasien overgår som bekendt ofte virkeligheden en del ;-)

blade og lokalaviser her ryger direkte på wc´et ;-D

Da jeg var teenager, spillede jeg en overgang pack-man derude med et lommespil, det var til sidst sådan at jeg blev afhængig af den for overhovedet at kunne komme af med noget
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hippo....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:08
.. iih.. begyndte at grine da jeg læste det.. :P høh..
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahaa
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:13
Ja det gjorde jeg også, men jeg er lige som Hippos, min tarm tømmer sig heller ikke så snart jeg klasker lårene i toiletbrættes :-).
Coci.
:-)
Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit andet værelse
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:14
Jeg bliver mobbet med at WC'et er mit andet værelse 8-) Jeg har, som Hippo så flot udtaler det - en langsomt opfattende ende ;)

Saa jeg har talt fliserne, edderkopperne og brædderne i lofet - så i julegave fik jeg, en toiletrulleholder med indbygget radio og ur af kæresten og en blad holder ud til WC'et af familien - tror de hentyder til noget, ved ikke hvad!

At den indbyggede radio ikke kom op, nævnes ikke ;)

Men har blade, både nogen af min fars, og mors og mine... En overgang havde jeg også min gameboy der ude meget, og har da overvejet at få en lang nok internet ledning der ud :-P Ej dog ikke...



- Rollo -
Har fri adgang til DBA til den 26. januar, saa skriv hvis du mangler et nummer :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihihihi
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:18
Rollo: en fantastisk gave da :p
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ildebrand i enden
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:38
Min tarm nægter at udlever noget, før jeg har taget et blad, helst A.And, i hånden. >:-( Ikke særlig rart, når der er isende koldt på mit badeværelse.

Det værste er mine forældres toiletbræt. Det giver åbenbart KUN mine endeballer dybe røde mærker, som føles som ildebrand i min bagdel resten af dagen. :-*

Måske derfor jeg ALTID kan holde mig, når jeg er på besøg hos dem. 8-)


Kedsomhed er, når dagens højdepunkt er
at sidde og knipse til en nullermand.

Garfield



0
0
Svar på denne tråd
 
 Noget jeg ikke fatter....?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:49
Nu siger I, at jeres tarm reagerer langsomt...

Jamen går I ikke på toilettet når I (undskyld mit sprog) MÆRKER at I skal skide?

Jeg går da ikke derud før jeg skal - og så går det skam fint tjept =)

Jeg gad godt nok ikke sidde og hænge på toilettet *G*


Med venlig hilsen

Lise Rohden

...som har part på Teglgårdens Felur - den brune, springende vinterbamse, en 2'er pony i forklædning som stor hest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 vil ikke slippe ....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:55
Selvfølgelig går man på toilettet, når man er skidetrængende, men det er ikke ensbetydende med at tarmen vil slippe dens indhold. 8-)


Kedsomhed er, når dagens højdepunkt er
at sidde og knipse til en nullermand.

Garfield



0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld Lise
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:58
men har du aldrig hørt om en træg eller hård mave? Du er selvfølgelig heldig at du bare kan få "tømt" ud, når du sætter dig hen ;-) Men tarmproblemer/hård mave er da meget almindeligt. Min tidligere studiekammerat skulle sidde min. ½ time om morgenen, ja hun sad nærmest og ventede, og hvis hun ikke gjorde, fik hun mavekramper.. så det er ikke alle der har det så let.

;-) Bianca
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg.................
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:59
..
.. Må indrømme at jeg stjæler datterens Wendyblad og lister ud på dasset og låser døren.

.. Nu kan jeg sidde der i fred og ro og ikke være til grin over for de andre, når sådan en gammel kone læser wendy. samtidigt kan jeg sidde i fred og ro indtil en anden på døren banker.

.. Jeg har desværre ikke et undeliv som fungere når det skal, en ufrivillig abort i 5 månede skadede mere end det gavnede, så jeg må bare sidde og vente indtil det vil magge ret.

imc
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaha!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 21:15
Sikke en fed tråd!
Jeg må indrømme at jeg har en helt stakke blade ude på hylden ved siden af wc et.
Det sidste halve år har jeg dog ikke måtte vente, da min mave er helt i uorden.
Jeg har forhøjet stofskifte, og skal rende derude så mange gange om dagen. :0(
Jeg skal på sygehuset om en uge og behandles.
Men, ellers når min mave er "normal" skal jeg osse bruge en del tid derude.
Så jeg har bladet tølt, månedmagasinet hest, reklamer osv hvad jeg nu finder på derude.
Jeg misunder dem der bare kan gå derus og skide! :0)
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jepper....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 21:25
Jeg skal simpelthen have noget at læse i når jeg går på toilet - ellers kan jeg ikke, om jeg så skal læse på en flaske shampo.

Det er mine forældres skyld - da jeg skulle sidde på potten lærte de mig at sidde og hygge med en pixi-bog :)




Hilsen Rikke



Hjemmeside



TIL SALG
Heste-ting - Møbler - Lamper - Tøj str. 40-46
Se på min hjemmeside under "Salg"

Min søsters dejlige vallak er til salg - se på min præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 Æhh....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 21:37
Nogle gange er det da de skøreste indlæg man kan finde herinde på HN :-P 8-)

og nej, vi har ingen blade på vores toilet.
Jeg er nok også mere enig med Lise - toilettet er ski ikke ligefrem det mest hyggeligeste/hygiejniske sted.







**Ann-Louise, Matador & colliedyret Dina**




Skal du sælge ejerlejlighed eller hus i København, på nogle attraktive vilkår; så klik her :
Din Bolig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sender SMS´r
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 21:48
Hvis jeg har fået en SMS fra nogen, tager jeg da telefonen med og hygger mig med at skrive tilbage. Vores hund synes også, det er meget hyggeligt at gå med "mor" på toilet :-) Så får vil lige en hyggesnak og hvis man laver noget der lugter knap så godt, så går hun igen ?:-)
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 hul i væggen
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 21:55
Hippo, du har godt nok en god 'wc-humor'! Kunne ikke lade vær med at grine ;-D!

Jeg sad for det meste og undrede mig over hvornår muren ved siden af mig faldt sammen, da den det sidste års tid har smuldret lige lovlig kraftigt fra et hul...lige indtil min mor reparerede 'mit' lille 'undrings-hul' for et par dage siden.

Nu bruger jeg tiden på at kigge på de små mørke pletter i brusekabinen, mens jeg prøver at overtale mig selv til at give den en omgang skrubning ;-).

M.V.H. Sara

Bliver man en dag fattigere eller en dag rigere...?
Mange børn lærer ikke, at hesten er et dyr som kan slå dem ihjel.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læsestof
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 21:59
skal der til. Så vi har også altid noget med derud. Og så har jeg faktisk det ene år købt "LOKUMSBOGEN", som jeg fandt på udsalg i boghandelen. Den er helt fantastisk med små portioner læsestof for enhver smag. Og den er beregnet til at have hængende derude. Der kommer en hvert år. Se her: Lokumsbogen 2004
Til gengæld hører mit Tölt, Månedsbladet Hest osv. IKKE hjemme derude. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Shampoo, vat mm
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 22:06
Jeg skal ligesom Kildrif bare have et eller andet at læse i når jeg sidder på wc. Hvis jeg ikke lige får en reklame, bog eller blad med i farten, så griber jeg hellere shampooen, cremen, vattet eller lign og læser bag på embalagen end at sidde og tælle fliser. For det kan godt være, at mit kommer med det samme, men min erfaring er altså også, at hvis man venter lidt, ja så kommer der mere.
I det hele taget så synes jeg godt det kan være hyggeligt at sidde på wc. Det er bare ikke særlig smart om sommeren, hvis man har en kort nederdel på, og så rande rundt med mærkerne efter et wcbræt på lårene efter turen på wc ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt med læstestof
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 22:09
Jepper et godt blad eller andet læsestof skal der nu til har i set man kan købe lokums bogen he he vh katrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 læsestof skal der da til
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 22:28
Jeg mener også at der hører læsestof til på toilettet. Hööks kataloget, reklamer, aviser, Anders And blade er alletiders. Kæresten mener dog det modsatte...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh gud....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 22:38
....for nogle tråde man kan finde herinde på HN ;-D 8-)

Må sige at jeg er godt nok ved at falde ned af stolen over dette indlæg, hi hi hi hi :-D

Her i huset har vi heldigvis to badeværelser, et til mine forældre og et til mig og mine brødre, men til alt (u)held så er begge mine storebrødre flyttet hjemmefra, så jeg har badeværelset for mig selv nu :-) Fordele: man bliver ikke forstyret. Ulemper: man skal ikke vise hensyn til andre, så der er probbet med alverdens ting over det hele = rod 8-)

Jeg er også en af dem som godt kan snubbe et blad eller lign. med derud. Den der med at tælle fliser blev droppet for flere år siden, det var sgu for kedeligt til sidst ;-) Men en bog, et blad (and-blad f.eks.), en kryds og tværs, mobilen eller noget helt 5. kan sagtens ryge med derud.
Eller også hører jeg musik. Der står nemlig en højtaler i mit tøjskab derude, som er forbundet med stereoanlægget i vores køkken, så jeg kan høre musik mens jeg er i bad, SKØNT :-D

Kan ikke se de store hygeijne-problemer ved det, man hiver bukserne ned og sætter sig, det er da ikke værre end når man skifter tøj... Når man er færdig, ligger man bog eller lign. fra sig, tørre en vis ende og vasker hænder, so be it...

Nytårsknus fra Tine & haflingerdyret Flicka :-D

- En af fordelene ved at være rodet er,
at man gør nye og spændende oplevelser hver dag -
Peter Plys

Nyt sveddækken, str. 140 cm, sælges. Se mere på Markedspladsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bianca...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 22:49
Jeg har faktisk sjældent maveproblemer - meget sjældent!

Så jeg må være heldig - jeg kan spise faktisk alt uden at få ondt i maven. Har aldrig fattet de mennesker som f.eks. kunne mærke på deres mave om de har fået stærk/sur mad.

Min mave er den samme i 49/50 tilfælde.

Og har jeg ondt i maven så sidder jeg stadig ikke på toilettet i lang tid - når man ikke kan mere, jamen så må jeg jo vente *G* ;D

Jeg er åbenbart mere heldig end jeg går og tror *GGGG*


Med venlig hilsen

Lise Rohden

...som har part på Teglgårdens Felur - den brune, springende vinterbamse, en 2'er pony i forklædning som stor hest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 23:04

jeg snakker med katten....hun skal altid med på wc, så ligger hun i håndvasken og spinder....vi gnubber næser og så vasker vi hænder/poter og forlader wc'et.

Ren hygge :-P




:-) Jeg leder med lys og lygte efter vores gamle heste/ponyer, så slå et smut forbi min præsentation og se om der er nogen du kender :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 fed tråd
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 23:11
Fed tråd... Var også ved at dø af grin over hippo's udtryksform *GGG*

Mit "badeværelse" (1,13 kvm) er desværre for lille til at man kan have noget liggende uden det drukner i badet...

Men så er jeg så "heldig" at have Terrasso-gulv, og der er jo mange små pletter man kan tælle - er nu aldrig blevet færdig...

Fanger som regel et blad e.lign. og tager med derud... Synes det er "hyggeligt" at sidde på potten - det er da total afstressning :-)

mvh. Heidi & Hekla

se min nye hjemmeside:
Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det størset ønske jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 05:06


i vores ombygningsdrømme er et toilet mere... :) :)

For der sidder aaaltiiid en og råhygger ude på det ene vi har nu... :( :) :( :) :(

Og med 5 individer i huset, er der altid kø, eller også skal alle lige på samme tid... ØV ØV ØV

MEN når jeg så endelig har fået æren af at holde hof derude, ja så er de inett som lige at læse dagens avis og alle reklamerne...for at få ro til det, gælder det om, at alle de andre har fået tisset af... :) :) :) :) :) :)



M.K.H.
Else.


"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"


:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Læser også....
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 06:23
Lidt sjovt, at høre, at der er så mange der har den samme "vane" som mig. Jeg skal også bare have noget at læse i når jeg sidder der. Reklamer, hesteblade, bøger o.s.v. Og hvis jeg er i byen... ja så er den med shampooflasken eller hvad der lige er til at få fat på god...

Mvh Kirstine
0
0
Svar på denne tråd
 
 no wonder...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 07:22
jeg elsker HN!! for søren en tråd da!! Min kæreste sidder og glor forbløffet på mig fordi jeg brød ud i et megagrin. Man må sige at alle livets aspekter bliver debateret på HN! :-P

Så kan jeg tilføje at jeg er en af de heldige der vælter rundt i fiber (af selvsamme årsager) så jeg skal ikke sidde ret længe. Er dog heller ikke en wc hygger. Det skal bare overstås så jeg kan lave noget andet.

Jeg tror denne tråd tager en af top 3 pladserne for mest mærkværdige tråd jeg har set på internettet...fniiiis



Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
0
0
Svar på denne tråd
 
 man skal da læse
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 12:54
og det har da ikke noget med maveproblemer at gøre.
Men det er egentlig sjovt: der er jo ikke noget ved det, hvis ikke man kan læse.
Gad vide hvorfor? Måske slapper man bare så dejligt af, og det er et sted, hvor man har lov at være i fred - eller måske blev vi allesammen opfostret med pixibøger og potte!!!!!
Jeg læser reklamer eller medbragte bøger, eller mine børns Chiliblad ( og sikke et blad!!!) - eller i nødens stund shampoflasken eller indlægssedlerne i tampaxæsken....HVADSOMHELST - for læse skal man! - og så synes kattene sjovt nok osse at toilettet er et spændende sted.
Godt vi har to! Både katte og toiletter
:-D
Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det mest irriterende
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 13:03
Jeg skal også gerne have et eller andet med derud. Her i familien holder man lige et skarpt øje med den der går på toilet, for medbringes der noget som er mere end et par sider tykt, og man selv skal tisse inden for en rimelig tid, så er det med at lige nå derud først... For det første kan der godt gå lang tid inden der er frit igen, og for det andet er en jumbobog gerne tegnet til at der ikke lugter specielt godt derude bagefter. hehe

Det mest irriterende for mig, ved at falde i noget rigtigt godt læsning på tønden, er den dumme bivirkning, at mine fødder og ben sover når jeg er færdig....
Með kveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nååååååh jo
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 13:04
og så skal de sommerlårkorte tøser derude, nok heller ikke være for længe om at levere armen, for tøjet kan da vist godt i nogle tilfælde, afsløre en eventuel rød numseglorie.
Með kveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Læse???
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 13:33
Nej da! Man læser da ikke på et toilet.. ?:-)

Eller, det troede jeg i hvert tilfælde ikke var så udpræget som det åbentbart er.. :-@

Nej, jeg læser ikke..

Jeg foretager mig ikke rigtig noget på toilettet udover at udføre mit ærinde, - og det tager, for mig, ikke ret lang tid..

Uhh.. jeg kan ikke forstå at man kan finde det HYGGELIGT at sidde der... ?:-) Det skal de bare overståes..


:-) M.v.h. Punktummet :-)



Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er hygge
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 14:04

hvorfor ikke bare lave et eller andet når man er der. da jeg havde 5 katte lige efter jul, havde jeg altid 3-4 katte med så har man da nogen at snakke med i mens. nu har jeg så kun en med når jeg er derinde, men min hankat vil da også gerne snakke imens.
han er tit med min mor på WC også.

ellers læser man vel normalt. hvis man ikke har
WC-katte som jeg har... det er hygge...
0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihihihihi..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 14:09
nu ved man da lidt om jeres vaner :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 og forresten..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 14:12
.. så chek evt. www.lokumleg.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Snakken om skidderi
Forfatter: 
Dato:  03-04-2004 17:24
Hej! Vil lige blande mig i snakken om skideriet!
Min far har sgu slået verdensrekorden i skidning han sidder på toilet i skide lang tid. Og når han pisser om natten går der vel et par min.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tja.....
Forfatter: 
Dato:  03-04-2004 18:42
jeg må slutte mig til flertallet.
Jeg sætter mig også pænt ud med reklamer eller et eller andet blad...
Har jeg ikke fået noget med, så læser jeg også deklaraitonen på tandpastaen, shampoen etc... Og de er pænt kedlige! fliser blev talt mens jeg flyttede ind, så det er overstået.

Det værste er dog, at denne vane også har forplantet sig til de små ture. Det er simpelthen blevet en vane at blive siddende lidt ekstra. -Hvilket ofte er en kende pinligt hvis man er ude i byen....
Men ja, jeg og også typen der kan tro at nu skal jeg bare også sidder man på potten i 100 år før der sker noget.

Rigtig skæg tråd og gud, hvor er jeg glad får at jeg ikke er helt unormal!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 OG piller næse
Forfatter: 
Dato:  03-04-2004 19:10
Hejsa!

Jeg er også toiletslæser...det troede jeg ALLE var. Men at nogle bare skjulte det (ved aldrig at ha' læsestof liggende).
En af mine veninder skal altid på toilettet når hun er her: "Du har sgu' altid sådan nogle gode blade"!

På offentlige toiletter, hvor man bare lige skal slå en streg, nøjes jeg så med at pille næse :-D (sandt)

Mvh Dorte


Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg enten...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2004 21:39
...læser eller gætter kryds og tværs, det er så dejligt afstressende ;-D lige noget for tarmene.

hilsen Britt
Selv den længste rejse på tusinde mil, starter med et lille skridt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lars Larsen
Forfatter: 
Dato:  04-04-2004 02:05
Tjaaa...nu er jeg typen der bare sætte mig. Plask plask og rejser mig igen.
Lidt personligt det her, men jeg har evnen til at skide næsten når jeg vil. OG det gode ved det er at så lugter det aldrig når man dumper i toilettet. For jo oftere det kommer ud , jo mindre "råddent" er det.

Men min kæreste derimod har fået lokumsbogen 2004. Der står simelpthen så mange fantastisk ligegyldige ting i den, så man bare tænke lad mig komme ud herfra.

Den er nu læst i gennen, så han har et basse blad til at ligge, og nu er Lars Larsens selvbiografi også endt derude.

Han har stået i lære i L.Larsen, så han kender noget ( mogle der kan forklare uddannelsen i jysk har en dyt med hans nuværende fuldtidsjob som brandmand ?:-) ) Underligt jobskifte..

Nå, men kæresten bruger tiden derude. Han skider så også kun en gang om dagen, nogle gange hver anden dag, og det lugter bare sådan.

Gør som mig, gør det så ofte som muligt, så kan du også gøre det når du er gæst et sted. Det kan nemlig ikke lugtes.

Rikke


Mine tegninger

;-)
Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv.


opdateret med lidt billeder : fx mig selv,landsskue,og tinkerhoppen sally
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke læsestof til at ligge
Forfatter: 
Dato:  04-04-2004 15:30
Det er vores badeværelse ikke til, men jeg tager gerne en bog med der ud. Kattene kommer af sig selv, hvis jeg ikke låser døren, men jeg kan ikke koncetrere mig med en kat, der bruger mine nedtrukne bukser som trampolin- eller sætter kløer i mit bare lår. :-P

For det meste går de også på bakken- katte er selskabstissere. Eller de leger med kæden til badekarsproppen.

Nogengange vil de med i bad- og valser rundt på kanten af badekarret- ret nervepirrende. (Jeg læser *også* i badekarret 8-) )

Min søster havde en gang en hylde med tegneserier, det ene sted hun boede, men så blev jeg altid hængende for at læse "Brunhilde". ;-D

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay er det for sent at svare?
Forfatter: 
Dato:  18-06-2004 18:39
Vi har nemlig et helt bibliotek derude(næsten)
Det er en plastik papirkurv fyldt med tegneserier, jumbo bøger, aviser og i ny og næ en bog.

Jeg spiser også rigeligt med fibre og frugt så der er knald på når jeg skal på potten. Men så har man jo en masse dejlig tid til bare at sidde og læse og nyde stilheden*GG* LOL.

Vi har af mange fået ros for vores glimrende udvalg af læsestof!
Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske
{> Jeg elsker Janus og Daisy {>
>)))¨> FHK <¨)))<<



Dejlig 1'er hoppe udlånes til godt hjem se præs.
BOLIG/OPSTALDNING SØGES I ODENSE
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hi, hi....
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 19:49
Hvilke en passer så til jer ;-)

Spøgelses Bæ - Det er den hvor man mærker bæen komme ud, der er bæ på
toiletpapiret, men når man kigger er der ingen bæ i lokummet.

Den Rene Bæ - Man skider en bæ, ser den svømme i lokummet, men der er
ingen bæ-rester på toiletpapiret.

Den Våde Bæ - Man tørrer røven mindst 50 gange, og den føles stadig
våd. Derfor lægger man toiletpapir mellem balderne og underbukserne,
for ikke at ødelægge dem med bremsespor.

Tvilling Bæ - Det sker når man er færdig med at skide, man har trukket
bukserne op til knæene, og så skal man skide igen.

Presseve Bæ - Man presser så hårdt for at få bæen ud, at man næsten
mister bevidstheden.

Isbjerg Bæ - Bæen er så lang, at en trediedel af den stikker op af
vandet.

Hvidovrekur Bæ - Man skider så meget, at vægttabet er mindst 50 pund.

Majs Bæ - Det siger sig selv.

Træstamme Bæ - Man laver en bæ som er så stor at man frygter lokummet
splintres, medmindre bæen deles op et par gange med toiletbørsten.

Fuldemands Bæ - Det er den bæ man laver dagen efter en ordenlig
druktur. Det mest karakteristiske med bæen er den trådligende stribe
som efterlades på bunden af lokummet.

"Bare jeg dog kunne" Bæ - Man sidder på lokummet og prøver at skide,
men kan ikke. Det eneste der kommer er et par trompetlyde.

Mareridt Bæ - Det er den bæ der gør så ondt at skide, at man ville
have væddet på at den kom ud sidelæns.

Dunke Bæ - Det er den bæ man skider så hurtigt, at røvbalderne bliver
plaskvåde af toiletvand.

Sandpapir Bæ - Den gul/brune bæ-substans man skider sprøjter ud som en
vandballon der eksploderer, alt imens det føles som om nogen har
skoddet en cigaret i røven.

Råddenmave Bæ - Lugten fra en bæ der sniger sig ud på gangen og breder
sig i hele bygningen, således at hele bygningen bliver syg eller
evakueres af sikkerhedsfolk.

Yo-Yo Bæ - Den bæ der kommer halvt ud, da der træder en anden person
ind på toilettet, så man må trække den tilbage for ikke at skræmme den
fremmede med det store plask det gir' når den rammer vandet.

Pissebæen - Det er den bæ, hvor maven knurrer og man bliver helt
svedig, og pludselig løber man ned på lokummet og skidder sådan en
tynd bæ at man føler at røven pisser @!#$.

Prut plask prut bæen - Den bæ man skidder een og prutter en kæmpe
brøler og skidder igen, og sådan fortsætter det til man er færtig med
at skide.......


0
0
Svar på denne tråd
 
 Trådløst internet...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 20:16
HAA!! :D Jeg sidder (også) og griner vildt og voldsomt :D ... jaa... Anderledes tråd ;-D

Jeg kan slå jer alle i det med at læse: Efter jeg er flyttet på kollegie, hvor vi har trådløst internet over det hele kan man jo have sin bærbar med over det hele... Sååå..! ;-D Men jeg vil smutte...


Jeg er træt ... *Gaber!*
Hilsen GLAVIND · Kaffe · Hestechatten · sig-stop.nu
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæft mand
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 20:26

Hold da kæft, mand ;D

- Heidi
Cogito ergo sum
Det er så svært, for den der elsker, at gå ved siden af den, der kun holderaf.
(Afen eller anden grund formår jeg altid at gøre mig upopulær)
0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHAHAA!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 20:38
*tårer i øjnene*

...

*brister i latter*

I er vanvittige. Bare så I ved det. :D :D :D

Altså ikke fordi I læser på toilettet. Bevares, det hører vel med. ;)



-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der mangler
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 21:18
*Pebermyntebæen*- den der kommer af for meget tyggegummi, og som spreder en mild hørm af pebermynteduftende l*.

*Den eksplosive*- den der pruttes ud- og som er noget besværlig at rengøre efter. Og *alle* luftafgange foregår med nedtrukne bukser- safety first.

"For meget kaffe* -den er tynd og mørk med en egen hørm.

*Den fiberrige*- den måler ½ meter og ville flyde- hvis den ku'.

*Kirsebærsten*- tyndt med sten i- optræder efter umådeholden indtagelse af kirsebær.

---
0
0
Svar på denne tråd
 
 ælkjnfgbkigrn
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 21:21
Det er dæleme lang tid siden at jeg har grint så meget.....det er en fed tråd.

Den med de forskellige slags bæ sad jeg selv og kom til at læse mens jeg sad på toilettet hos en veninde og lad mig sige det på den måde at jeg aldrig nogensind har grinet så meget før mens jeg sad på wc.....et godt råd til jer....print den ud, hæng den et sted hvor man ikke kan undgå at læse den og så skal i bare se jeres gæster i hovedet når de har lånt jeres toilet......de klukker af grin, det er bare så sjovt....har prøvet :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 21:36
Havde helt glemt denne her skønne tråd :-D

Stine: Sikke et uvurderligt råd!

"den skal i glas og ramme-lige med det samme" ;-D
MONICA

Så er knægten blevet ridedyr!

"En hest er en hest,en mand er en mand.
Når manden sætter sig op på hesten bliver han rytter; hesten er stadig en hest"
-Torulv Stimand (anno 1219)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 21:37
læser, ellers er det da spild af tid :-)
Life is the essence of you.
0
0
Svar på denne tråd
 
 *LOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 21:40
Jeg er færdig af grin... Simpelthen...
Jeg har faktisk ikke set denne tråd før, så jeg har lige kæmpet mig igennem for fuld latter...

Den der med den dybe rumlen i maven og så.....BUUUUM..

Kender den.. Er det ikke det der kun sker i situationer hvor man er på besøg hos folk, og føler at alle kan høre én hvis man......... Pinligt.... Hehe....


Sanne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 ahhahhaha
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 21:40
*looool*

*fniiiis*

ALDRIG har jeg grinet så meget af en tråd og da især af stine P's Forskellige BÆ-typer, jeg skreg af grin mens tårerne sprøjtede ud af mig, kæresten som aldrig gider læse på HN måtte ind og læse hvad jeg lo sådan af :)

Mere af den slags, tak ;)

Mvh Sofie Iversen

Hearing the music is just like
seeing the colors of trance
and feeling the power of acid

*Kai Tracid - Trance & Acid*

Tyreengen.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 For en gammel stinkende......
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 21:43
.....morsom tråd ;-D
Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh, den slår næsten...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 22:22
...FMS-tråden...

Jeg er bare helt kvæstet af grin - bare jeg nu ikke har vækket naboen.. (£isbeth, vækkede jeg dig? )

Jeg vil iøvrigt mene, at den fabrikant, der opfinder et ergonomisk toiletbræt, der forebygger at man får krampe i mindst eet ben, før man har fået læst hele Jumbobogen kan tjene en formue! ;-D

Orv - der er kommet en ny Lokumsbog - det havde jeg ikke set. Største minus: Er læst på en dags tid - men fyldt med til toiletbesøg nyttig og anvendelig trivia.. :-P (og en del unyttig)

PJ

Islandshest sælges: Unghest med top 4-gænger-potentiale!
- Andre islandheste til salg: 10 års 5 gænger vallak, klassisk redet til middel klasser samt brunblak hingsteføl fra 2004 - alle med topafstamning.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bæ kaldes mærkelige ting
Forfatter: 
Dato:  09-11-2004 07:37
Såså folk!! Sikke et sprog! Hvad med at bytte "skide" ud med "#%&/"? En masse tegn efter hinanden er jo liiidt pænere sprog...

Eller hvad? Hvor dumt lyder det egentlig - nogle af de "erstatninger" folk opfinder?
"Jeg skal lave bumbum"
"Jeg skal lave stort"
kan I flere? ;-D

Jeg kunne personligt finde på at udtrykke mig: "Årh puha, der er vidst et ordentligt farsbrød der søger om udgangstilladelse!!! Jeg har det som om jeg sidder overskrevs på en bropille... Smutter lige ud på det lille hus"


Jeg er træt ... *Gaber!*
Hilsen GLAVIND · Kaffe · Hestechatten · sig-stop.nu
0
0
Svar på denne tråd
 
 For fanden GLAVIND
Forfatter: 
Dato:  09-11-2004 08:31
Så er det sagt ;-D

JEg er så en af dem der troligt læser alt, når jeg er på luxus.

Jeg har sågar opfundet min egen lille leg, når der ikke er noget at læse.

Luk øjnene bestem dig for et tal mellem 1 0g 10 og en farve. Åben øjnene og se om du kan finde ting på toilettet i den farve og det antal, du har bestemt dig for... :-D

Øhhh det lyder lidt sygt når jeg først sidder og skriver det, måske var det alligevel bare noget jeg skulle have holdt for mig selv 8-)

Nå men altså.. Jeg læser også alt og bliver ved selvom plumpen er røget...

Jeg er vidst et rigtigt skidehoved.


Bitches
have more fun
0
0
Svar på denne tråd
 
 I er godt nok gode......
Forfatter: 
Dato:  09-11-2004 10:05
lang tid siden jeg har grint så meget, ved at læse en tråd på Hn...alså Hippo *GG'
fed tråd, endelig en hvor vi ikke kaster " @!#$" i hovedet af hinanden.....*GGGG*
Jeg vil lige tilføje...jeg er en af de hurtige... (y)

mvh. sulle





Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.

Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)
0
0
Svar på denne tråd
 
 læsning
Forfatter: 
Dato:  09-11-2004 10:42

Jeg har ingen blade på badeværelset lige nu, men det er kun pga pladsmangel. Hver gang jeg har gang i symaskinen, tænker jeg på om jeg ikke skulle lave en pæn lille lomme i A.And-størrelse til at hænge på WC-døren. Jeg har tilmed gæmt lidt stof i samme farve som badeværelset til prosjektet :-D

Men hvordan undgår man at de gode tegneserier får vandskade af at opholde sig på badet? Der er jo tidvis meget høj luftfugtighed der, og jeg har ikke lyst til at bladene skal tage skade af opholdet...

MVH Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha..
Forfatter: 
Dato:  09-11-2004 15:37
Jeg ligger næsten flad af grin..
(Føler mig lidt dum når jeg nu sidder foran pc'en og tuder af grin, mens jeg er alene hjemme, udiver min hund som løfter hovedte og kigger på mig som om jeg er blevet gal..)

Men.. Supersjov tråd..

Kan jo så lige sige at jeg læser, når jeg nu sidder der alligevel, så hvorfor ikke bruge tiden..Hehe..
Og så slipper man for en irriterende lillebror, elle forældre der forstyrre en.. Skide smart ;)
Hehe.. Griner lige lidt mer..

TinZ..

At springe er som at flyve til hest, hvad kan være bedre?


Søger SPRINGHEST til låns..!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2004 15:39
Jeg er åbenbart ikke så længe om så lidt - for jeg kan da hverken nå at finde mobilen frem, eller åbne et blad - så er jeg færdig! ;-D

Gemalen derimod - han skal også altid have et eller andet læse stof med ud - det har jeg altså aldrig helt forstået?? :-)
De bedste hilsner
Christel

Jeg er nok en fødselsdagsbandit...
0
0
Svar på denne tråd
 
 GLAViND
Forfatter: 
Dato:  09-11-2004 15:46
Tjaaa.. Du har ret.. Min ex plejer at sige.. Puuha, det var en ordenlig Ongo...*GG*


Sanne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 kljwrtkjgo
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 07:22
Hi hi....jamen så vil jeg da vente spændt på at høre om der er nogen der har fulgt op på det og hængt den lille bæ-seddel ud på badeværelset :-D

Jeg sidder selv og nærmest hyler af grin over den, gang på gang!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 11:32
efter en god "genbrugsgriner" (læste også tråden da den blev startet)har jeg printet den lille "lokumsseddel" ud...

Men... min dååååmme printer kan ikke gøre det ordentligt - den trænger vist til en lille justering, men det må gøres senere

Joan
Man har et standpunkt til man ta'r et nyt...


Jeg mangler en passer til min lille Tudsepige på minimum 15 år - lur min præsentation for at læse mere


0
0
Svar på denne tråd
 
 puha.....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 12:42
nu er jeg endelig færdig med at hulke af grin så jeg kan komme til at skrive mit indlæg.
Jeg er nok som de fleste andre, den der læse-type for helt klart skal der da reklamer og diverse andre læsestofsting med ud på toiletet men noget jeg ikke forstår og nok aldrig kommer til det er....
Hvorfor kan kvinder/piger aldrig gå på toiletet alene ?
Vi har 2 tøser på 10 & 13 år og de skal altid have selskab af hinanden ellers går det bare ikke !
Den yngste kan godt klare sig selv men skal så bare have de meste af sit værelse med derud. Jeg har sat et lille musikanlæg op derude for det er meget rart med musik når man går i bad men igen når tøserne er der ude har de halvdelen af CD-samlingen med og så skal der holde MGP og meget andet....
Er der nogle hun-køn som kan svare mig på det ?
Hvorfor skal kvinder/piger altid have selskab på toiletet ?


Rigtige mænd rider western



Billeder fra Hedelandstur Sept. 2003
" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jørn...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 12:48
... den med hvorfor der skal selskab med, vil jeg også gerne vide.

For selv om jeg er nok så meget af hunkøn, så begriber jeg det ikke :-)

Nogen ting gøres bedst (eller KUN ) alene - og for mit vedkommende absolut uden læsestof! Jeg har for øvrigt aldrig forstået den med at skulle læse derude - men det har jeg så lært af denne tråd ;-D
*£isbeth & Baloo*
A fanatic is one who can't change his mind
and won't change the subject.
(Sir Winston Churchill)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Heller ikke jeg...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 12:53

Det er rigeligt at katten kommer rendende..man kan sq da ikke sk*de i selskab med andre... 8-)

PJ

Islandshest sælges: Unghest med top 4-gænger-potentiale!
- Andre islandheste til salg: 10 års 5 gænger vallak, klassisk redet til middel klasser samt brunblak hingsteføl fra 2004 - alle med topafstamning.
0
0
Svar på denne tråd
 
 altså Lisbeth!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 13:00
Et minut, hvor man ikke kan LÆSE er et SPILDT minut.
:-P

DERFOR er inkarnerede læseheste da NØDT til at have et udvalg af bøger på badeværelset - og IKKE kun til lokumslæsning...man kan ellers godt nå et lille kort DIGT imens man tisser.
;-)

Personligt finder jeg det i dén grad for dårligt, at romaner ikke udgives som BADEBØGER (de der bøger emd tykke plasticsider, som man kan få til sine små vordende læseheste) - almindelige bøger HAR altså ikke godt af at komme med i karbad.
:-P



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 atengstedt
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 13:05
Sæt et anlæg op, og køb lydbøger ;-)

Jeg er også en inkarneret læsehest - men de par øjeblikke jeg tilbringer på toilettet vil jeg ikke slæbe en bog med for - og så er der jo næsten frostvejr på mit badeværelse, så jeg bruger ikke ekstra "hyggetid" derude.

*£isbeth & Baloo*
A fanatic is one who can't change his mind
and won't change the subject.
(Sir Winston Churchill)
0
0
Svar på denne tråd
 
 atengstedt..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 13:19
..det er derfor Jumbobøger er geniale.

En RIGTIG Jumbobog er æseløret, har lidt pletter fra syltetøjsmadder og brun sovs her og der - og selvfølgelig er de alle sammen fugtskadede efter en tur på badeværelset. :-P

Lisbeth: Anbefalet læsning til toiletbesøg - du skal bare lære det: Alle Jørn Riels bøger fra Grønland...HC Andersens "Snedronniningen" eller Jules Vernes "En overvintring i Isen" - væn dig til det - kylling! :-D

PJ

Islandshest sælges: Unghest med top 4-gænger-potentiale!
- Andre islandheste til salg: 10 års 5 gænger vallak, klassisk redet til middel klasser samt brunblak hingsteføl fra 2004 - alle med topafstamning.
0
0
Svar på denne tråd
 
 PJ......
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 13:23
Du kan selv være en kylling. Og jeg er skam vant til det - har haft frost på badeværelset i de seneste 3-4 år - så det er der ikke noget nyt i.

Og jeg har altså ikke behov for at læse på toilettet - jeg GIDER ikke være derude mere end nødvendigt, og går er ikke af typen der har ventetid...
*£isbeth & Baloo*
A fanatic is one who can't change his mind
and won't change the subject.
(Sir Winston Churchill)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor spøjst :o)
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 14:10
Sikke en spøj tråd ;-)

Faktisk så høre jeg også til dem der slæber en kæmpe bunke reklamer med på wc og så sidder jeg der og hygger mig og somme tider så banker hunden eller katten på og så kommer de da også lige ind og ligger på det varme gulv :-D


M.V.H
♥ Tine ♥

**Vær dit eget ikon**

*^*Shadow*^*
*^*The One And Only*^*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lydbøger du´r ikke....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 14:49
...det går aaaalt for langsomt.
Som den LYNlæser jeg er, har jeg simpelthen ikke tålmodighed til at få en 440 siders bog læst højt...vandet i badekarret bliver jo KOLDT inden man er igennem tredie kapitel!??!
:-P

(og sæt det så er en rigtig SPÆNDENDE bog - så er man nødt til at sidde der i koldt stivnet skumbad og fryse numsen mens man venter på en pause i dramatikken??! :-D)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Jørn
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 15:27
Lige netop det er jeg også kommet til at tænke på, nu mine piger bevæger sig op i den alder hvor også de....og eventuelle klasse / legekammerater som er med hjemme, skal sammen på toilettet. Jeg spørger lige Helena som sidder her nu : "Hvorfor går i sammen på toilettet" ??? Svar: " Det er sjovt",og "så kan man snakke og grine sammen"..... OK, se det var jo et helt friskbrygget svar. Det stemmer lidt overens med det jeg selv husker fra jeg var "Ung" (Damed at erkende at det var DENGANG ) ;-D... Jeg var nemlig også en af de som havde selskab på toilettet. Dengang gik det ud på at snakke, grine, tale om drenge, putte farvepludderpladder i hovedet, ryge "sidder mit tøj ok, spørgsmål"...osv....Altsammen noget man i virkeligheden kunne gøre mange andre steder.... Hvilket altså nu også lader mig tilbage med samme spørgsmål : Hvorfor gør vi det ??? 8-)

Idag gælder det bare om at udrette det man skal, og så ud igen. Ikke særlig hyggeligt !
Hilsen Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 drnuymuy
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 09:46
Jeg må nok indrømme at jeg heller ikke medbringer noget på toilettet for det gider jeg ikke, men den dag jeg fandt de forskellige slags bæ, sad jeg og læste i laaaaang tid, også selvom jeg bare skulle tisse...

Jeg har prøvet at sidde på et toilet og tisse SAMTIDIG med min veninde.....og ja der var 2 toiletter på samme badeværelse, det var for skægt...og mærkeligt :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 atengstedt
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 12:46
hvis du sruer op for hastigheden af ldbogen, tager det jo kortere tid - og så lder det sjovt....
*£isbeth & Baloo*
A fanatic is one who can't change his mind
and won't change the subject.
(Sir Winston Churchill)
0
0
Svar på denne tråd
 
 En anden tråd...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 12:59
... om at dele sine toilet"oplevelser" med andre...

i dette tilfælde ikke med veninder, men med kæresten...

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/131545/131450/

(der er for øvrigt et link til den originale "poopie list")
*£isbeth & Baloo*
A fanatic is one who can't change his mind
and won't change the subject.
(Sir Winston Churchill)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 19:16
Helt sikkert rigtig underholdende tråd.

Sikke mange sjove lokums ritualer.
Jeg er bestemt ikke en af dem der gider sidder derude med r**en bar og læse blade. Det er da simpelthen for kedeligt. Næh... jeg venter pænt til jeg kan mærke at nu det nu, og så det bare ud og ned med bukserne.
Kender da til de dage hvor man har lidt ondt i maven og er nød til at blive siddende lidt længere, men hvis jeg tager et blad med derud ryger koncentrationen da helt, og så blir det da aldrig til noget. Næh du.. så hellere tælle fliser.

Havde engang en kæreste der ikke kunne uden at tage ALT tøjet af. Hvorfor det lige var hun var nød til at smide det hele har jeg aldrig fundet ud af... bare lidt spøjst måske.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhbfgbjlnhkgj
Forfatter: 
Dato:  12-11-2004 06:46
hi hi, det lyder da vildt skægt/underligt at hun tog ALT tøjet af :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 15:52
Kan I tømme tarmen for indhold andre steder end derhjemme?
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 18:25
Da min kæreste og jeg begyndte at være sammen kunne jeg kun lette min blære når jeg var hos ham. Hvilket ofte førte til mavepine når jeg var der mere end et par dage 8-)
/DarkAngel

Gammelt kinesisk ordsprog siger; "Den der aldrig sover er altid vågen" :-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mavekrampe - af at grine!!!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 18:45
Top 1 på min liste af pudsige tråde - men vældig underholdende!!! Jeg hører bestemt til én af "turbo-skiderne", hvilket er en en fordel set med mine øjne. Jeg ville kede mig ihjel, hvis jeg skulle være på trykkeriet i timevis, og jeg synes bestemt ikke, at det er et særlig hyggeligt sted at være. Når det så er sagt, så er min gemal med på læsetrenden, men han tager gerne et bilblad med derud, og ligeså retur igen. Jeg vil ikke have læsestof liggende derude... Jeg hører også til én af dem, som godt kan både bimmelim og bummelum "udenbys". Nu kunne jeg jo så godt tænke mig at spørge, om nogen af Jer ligger et stykke toiletpapir ned i toilettet, inden I skal "plaske"? Hermed sparer man nemlig både sig selv og omgivelserne for "plasket", og enden for "bagslaget" (synes personligt ikke, at der er noget værre!)- og bedst af alt, så behøver man aldrig af vaske "fartstriberne" af nede i toilettet efter besøget... Er det kun mig, der er så mærkelig og gør dette???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dianna Pilegård
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 19:13
He he, har godt nok aldrig lagt papir før udtømning ;-D Det må prøves, for ja det er sgu ulækkert når det plasker eller med diverse "fartstriber"!!! Griner.. Læste længere oppe at ens kæreste kun lavede nr. 2 en gang om dagen.. Det kan jeg skisme ikke, tror det bliver hver anden dag... Var engang på ferie i en uge, og jeg kunne simpelthen ikke få mig til det på toilettet, men fløj da også straks ud på lokummet da jeg kom hjem;o) Læser.. Hmm ikke altid, men der ligger altid læsestof, især på mine forældre.. Men de sidder der i timevis! Der er både ugeblade, reklamer, tv for den næste uge og kryds&tværs!
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sagtens..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 19:30
Jeg kan s... hvor det skal være og hvornår det skal være.. Har aldrig haft bæfobi på andres toiletter.
Bitches
have more fun



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 19:42
Vi har 6 toiletter her i vores nye hus. Da vi første gang havde besøg at "bror @!#$" - slamsugeren, skulle vi finde dækslet hvor han skulle tømme alt det her L... fra. Her er mange "dæksler" så han gik rundt med sin sporhunde snude og fandt det rigtige. det var godt fyldt, så han sagde, "godt i ikke har trukket samtidig på flere toiletter, så have I fået tilbageløb..." Lækkert. Nå, men her kan vi altså sidde i fred hver i sær og læse, pille tæer eller hvad vi nu lyster. Her er ingen der banker på...
0
0
Svar på denne tråd
 
 award ???
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 19:47
hvis jeg kunne give en award for det bedste spørgsmål herinde på HN, så ville du vinde ? det er da et godt spørgsmål.. altså... meget opfindsomt ?
elsker
mi traver
RickyPiccard

<3

min
<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super Nova
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 20:00
Her er vores dsp Super Nova fra 17 april, er hun ikke smuk :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en sjov tråd
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 20:14
Det læsende menneske er fortrængt til verdens og tilværelsens ydergrænser. WC´et ER læserens sidste fristed ;-D Til denne tråd hører da også stjernetegnene for de 12 på potten. Vædderen Når en vædder skal, så er det nu! Okkuperer altid pladsen for næsen af andre. Mere end én cisterne er brudt sammen under en vædder. Vædderen gør sig færdig på rekordtid, og nærer ingen sentimentale følelser for sin bæ. Toiletpapir? Det er andres ansvar at sørge for, men der er ikke meget at komme efter. Bremsespor forekommer aldrig. Tyren Foretrækker hvide fliser. Ansvarsbevidst, funderer f.eks. fornøjet på grønne afgifter, bortledningsafgifter, moms på toiletpapir, sæbe, parfume, lotion osv. Tyren bliver stik tosset hvis den forstyrres under nødtørften. Synger gerne i bad. Tvillingerne Tvillinger prutter når de er glade, og når de ikke er glade. Stemningsfulde: Den ene dag flyder bæen højt på codans bølge, den næste gemmer den sig skamfuldt på bunden af Øresund. Hyperaktive, klarer mageligt at skide, pisse, læse dagbladet Børsen, konversere, drikke urte-te og spise mariekiks på samme tid. Det var en tvilling der spurgte sin mor, - Mor, hvorfor siger chaufføren Røvhulspladsen, når jeg ikke må? Krebsen Krebsen er uendelig sårbar, og skal på WC på mindste foranledning. Mindes hver eneste mavepine siden 4. klasse. Låser altid WC-døren. Vil ikke forstyrres.Elsker omsorg, og er derfor umådelig længe om at opgi´ bleen - og den første til at bruge den igen. Løven Både voksne og børn af løvens tegn kommanderer rundt med andre når de sidder på potten. Døren skal stå på vid gab - ka´ alle se mig, ka´ alle høre mig? Min @!#$ er størst. Mine prutter de højeste. Min tissetår den længste osv. (Det er næsten altid sandt!) Jomfruen Tørrer sig inderligt og grundigt. Trækker to gange i snoren, men første efter at have studeret resultaterne. Vasker hænder to gange. Efterlader lokalet i eksemplarisk orden. Spørger altid interesseret, - Hvordan gik det med din hårde mave? Små jomfruer skifter ble på dukken i ét væk. Vægten Går du på WC, så går vægten også. Bruger du vådserviet, så gør vægten også. I naturen stiller eller sætter vægten sig ved siden af. Vægten er social, solidarisk - og medbringer selvfølgelig mobiltelefonen. Skorpionen Ved alt om andres fordøjelse. Giver gode råd a la - du spiser for meget kål/løg/ost... Eller - husk at skure kummen bagefter; eller - du lugter! Låser altid døren og stopper toiletpapir i nøglehullet. Meget kritisk også overfor sine egne præstationer. Skytten Drypper vandhanen når skytten kommer på WC, bliver den ordnet før det nødvendige. Kan selv godt se det sjove i adfærden. Gasser gerne. Stenbukken Stenbukken betragter besøg på WC som en ren ekspeditionssag og altid på klokkeslet. Medbringer læsestof. Synes ikke prutter er sjove. Som børn er det lette at vænne fra bleen. Vandmanden Ligegyldig - uregelmæssige toiletvaner. Som børn kendt for i tide og utide at annoncere, - Moar! Jeg er færdig! Det er de aldrig! Kan vænnes fra bleen, men det tager tid. Fisken Selv den voksne fisk har medlidenhed med bæen, og nænner næsten ikke at skylle den ud. Det er startet allerede i barndommen, hvor den lille fisk græder sine modige tårer over den stakkels bæ, der helt alene sejler ud i den onde verden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sidder
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:15
her foran pc'en og hyler a grin ;-D :-P :-* Underlig tråd egentlig men mega sjov og helt uden nogen der føler trang (hi hi) til at komme med sure opstød. (Måske fordi denne tråd handler om den anden ende ;-) ) Jep - jeg læser oss på wc'et - der er sq mest ro :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Man kan sagtens holde sig...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:44
apropo (staves?) toilet og det "store", vi var i foråret på en kæmpe rejse til peru, hvor vi bla. var på jungletur...rigtig fedt, men vildt primitivt! (boede enten i telt eller hytter uden vægge!) self. uden toilet. Mærkeligt nok kunnne de fleste holde sig i de 7 dage, altså uden at lave det "store"... og det "andet" kun en gang om dagen, for hvem har lyst til at sætte sig ned i skovkanten i junglen, med slanger, kæmpebiller, diverse insekter, og "dræberbier" ? (- kaldte mig og min mor da det vi blev stukket af nogle, nøøj er normalt ikke pivet, men de der bier, som iøvrigt var ca. 3 cm lange, stak så det kunne mærkes! vi græd og skreg så jeg tror samtlige aber, jaguarer mm blev skræmt væk ;) ) Nå, et lille sidespræn ;)
:-D ♥ MVH Louise ♥ :-D

;-D Vinder af:"Bedste foto" ;-D

:-P Vinder af"Det bedste naturbillede af andre dyr end heste" :-P

Søger et par læderridestævler, skriv en besked til mig
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak tak...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 22:23
Har nu i dagens tråd om hvilke tråde der huskes hørt en del om denne og ærgede mig gul og blå over at jeg ikke havde læst den.. Super god tråd.. hvad kan jeg sige.. jeg er vædder.. *S*
Stald Rohan.

Nu forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Humor!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 02:02
Er flad af grin...!!! Det her er humor på høj plan! Der er ik noget der bringer folk sammen, som en go lukomssludder! Jeg er en af dem der har en utrolig langsom prutter! Men jeg går kun på skidehuset, når der er et farsbrød der banker på. Så derfor læser jeg oss ofte under arkten. Udover det, har jeg oss en temmelig utilregnligt nougatstjerne. Stor set hver gang jeg er i Kbh, skal jeg død og pine overskide et af hovedebanegårdens lokummer - MEGET pinligt, det ta'r tit 20 min - altså jeg ska være færdig. Hvis jeg "klipper" den, ska jeg bare skide igen. Somregl har jeg ingen problemer med at skide offentlige steder, men jeg bli'r tit stresset, fordi jeg ved det ta'r tid, så jeg kommer til at "klippe" På offentlige steder, spiller jeg tit på mobi'los, og har flere gange lavet rekorder, under en offentlig uddrivning. Det værste sted jeg har bæ'et, er på festival. Der er nogle af dem der har rigtige porslænsstole, men det har Roskilde IKKE. Det er 1 uge, og pølleskurende er små og uden lys. Om dagen er der så varmt, at stankken gør at man NÆSTEN heller vil skide i bukserne. Om natten er der så mørkt, at man ik ka se noget - om man måske skider po en der ligger og sover. Tøm tarmen godt og grundigt, inden du ta'r på festival!! Min skide rekord er 3 gange på 1 dag - ingen klipninger Konklusion: Jeg trykker og skider på livet løs
0
0
Svar på denne tråd
 
 0oåØPlåu ui,k
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 09:46
Okay, denne tråd hører til på museet - det er utroligt, hvad folk kan få sig til at sige og fortælle, når de kan gøre det anonymt - Genialt!! Vi har faktisk en lille "bogreol" i vindueskarmen på badeværelset - Den består af alle de der underlige små bøger man engang i mellem får og som ikke passer i almindelige bogreoler, fordi de er for små!: En fotoroman over filmen "Hair" Århushistorier Kan Bedsteforældre Danse - Børnecitater En bog om kærlighed - Citater Radiserne Spejdersangbog (!) Halfdan Rasmussen-digte Nordiske pattedyr i farver - og lignende... Da vi her i huset har velfungerende tarme, er der sjældent tid til hverken Shakespear eller Karnovs lovsamling, men en reklame eller et par citater kan man nok nå! Havde i øvrigt en kollega, der havde en meget ... - poetisk(!) måde at fortælle os på, at nu gik hun på toilettet for at gøre stort! - Hun proklamerede, at hun lige skulle ud og dreje en vase!!!
Gitte C
GILA HORSEFAIR
Forhandling af Breyer heste - kvalitetslegetøj til hestefolket!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 12:56
Mon ikke vi skulle overveje, at få lavet denne tråd til en museumstråd??? :-D synes helt bestemt den er egnet! :-D Meget underholdende læsning!




-Jeg har en mening, til jeg får en ny-
0
0
Svar på denne tråd
 
 skør tråd
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 13:10
HeHe herhjemme er der intet læseligt på toalettet, jeg er osse en såkaldt turbo skider :) Jeg når dårligt at sætte mig ned så er jeg færdig :) Når jeg er ude smider jeg papir ned i kummen, så kan de ikke hører hvad jeg laver ;-D .
Hilsner Lisab.

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en ide
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 13:17
Jeg medbringer alle former for læststof. Sidste nye tiltag er, at jeg er begyndt at spille et eller andet åndsvagt spil på min mobiltelefon.. Ellers god tråd !! Sisse
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke nå
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 17:20
at læse på wc et. Inden jeg får monteret læsebrillerne og slået op på første side er jeg færdig!. Som regel nøjes jeg med at pille næse.
0
0
Svar på denne tråd
 
 snakker ...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 18:22
Jeg snakker ofte med min kat. Hun syns det er meget hyggeligt at være med på toiletbesøget. Hun blir' ofte fornærmet når min kæreste lukker døren og ønsker lidt privatliv. Da hendes potte stod på badeværelset tidligere, synkrontissede vi ofte. ;-D
Lange stigremme søges til god pris!

"Den som ikke reagerer - accepterer!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 L0kumsbesøg
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 00:54

Jeg havde engang en kæreste som jeg syntes var alt for længe på L0KUM, så jeg tog tid på hvor længe jeg var om det.

Fra jeg åbnede døren til rummet, gik ud og lagde en "BRUNO", tørrede mig og vaskede hænder og var ude af døren igen. Der gik i alt 3 min.

Han kaldte mig "stjerne-trykkeren"..


Jeg har også haft en kæreste hvor jeg opdagede (kort tid efter jeg lærte ham at kende) at han havde P0RNOblade derude...


Jeg har aldrig selv læst i blade eller spillet spil osv når jeg var på L0KUM, jeg gider ikke spilde tiden derude på unødvendige ting.


Som uddannet tarmrenser er jeg dog ikke sart, så engang jeg havde mistanke om min datter havde orm, sagde jeg at når hun skulle sk!de, så skulle hun gøre det på potten, for så kunne jeg studere l0rten bagefter.. Jeg tog en gammel fyrfadslighter og rodede rundt i kalorius, man fandt ingen orm..


Så kan jeg forøvrigt fortælle, at menneske og svine tarme (og andre indvolde) ligner ret meget hinanden.

På fagsprog kalder vi:

R¤vhullet = "fedtenden".

Tyktarm = "krustarme"

Tyndtarm = "smaltarme"

Så er der "bundenden" jeg ikke kan huske hvad hedder på mennesker.


Jeg kan fortælle at jeg har smagt på både l¤rt og p!s og blod da jeg arbejde der, det kunne ikke undgås.

L¤rt smager lidt bittert, og er det det gule "karry-sovs", så er det lidt syrligt. Det kan ikke undgås at få lidt af hvert i hovedet når man arbejder i den hastighed man gør, derfor jeg har smagt på "varerne"...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lokumstråden
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 06:59

Ihhh sikke en herlig julegave at få den frem igen!


Jeg har radio, så jeg sidder somregel bare og lytter.

Kan finde på at klippe negle.


Hvis der kommer en god melodi når "akten" er overstået, kan jeg godt finde på at tage en swing-om med migselv.




Pipfugl: Jeg har passet farestalde i 10 år, og har sgi også fået lidt af hvert i hovedet, jeg har sågar smagt på so-mælk, da jeg skulle malke en so...

Men det værste var nu nok at få maddiker i håret, FØJ




Venlig hilsen Stina.



Mor til de to charmetrolde

Lea og Louise.










0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 07:55

Ha ha ha ha......i er sgu for grineren....især Line P, hold da op... Jeg sad og storgrinede, heldigvis var jeg alene på kontoret.... Den er allerede printet ud, skøn liste....


Sjovt som den med shampoo flasker, tampax indlægssedler osv. går igen....kender det godt selv .... Iøvrigt er noget af det fedeste ved at bo alene, er at man ikke skal stilles til ansvar for hverken lugte eller lyde fra toilettet, man kan bare give den max gas...griner...






0
0
Svar på denne tråd
 
 toilet besøg
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 12:14

stine P

Du har simpelthen reddet min dag, med de forsk. bæér.... for satan det var sjovt TAK


Husk at tavshed sommetider er det bedste svar.

Dalai lama.


Dyr giver mere mening i tilværelsen end mennesker.

Steen og stoffer.


M.V.H Katja





0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 20:30

Her går det rigtig tjept....

Men venter ofte også til prutten næsten har været ude og kysse bomuld.... Og så er det bare afsted og få det overstået. Gider ikke bruge mere tid end nødvendigt derude.




Mvh
Poeten


Part søges i Lyngby... kig min profil
...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Turen går til....
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 23:37

Lidt langt indlæg, men håber nogen vil synes det er lige så sjovt som jeg synes.

Da jeg var i USA på cykelferie med min kæreste, kom man hinanden og andre mere ved end umiddelbart godt er (og sikkert tættere end hygiejnereglerne foreskriver).

På et toilet i Painted Desert i Arizona, stod der over toilettet: "If it´s yellow let it mellow, if it´s brown flush it down". Der var 35 grader, og jeg skal love for at de havde ladet den mellow-e!

Det var i øvrigt samme sted min kæreste besluttede sig til at ?..øh, lette sig, selvom - som han uvist af hvilken grund fortalte mig bagefter, "der allerede lå 3 dernede i forvejen.

Da han så trak ud (det var jo brunt, så det var ok), fandt han ud af hvorfor der lå 3 i forvejen: Toilettet var stoppet, og drejede bare flyderne rundt og rundt i kummen imens vandet steg (det er en forlystelse du ikke ønsker at se ).

Han sprang selvfølgelig for livet og hygiejnen, men desværre åbnede døren indad, hvilket bragte ham nærmere flyderne?enough said

Jeg elskede USA, men min mave gjorde ikke!

De serverer bøffer på størrelse med ens hoved, hvilket jeg synes er så sympatisk et træk, at jeg næsten tilgiver dem det med Bush?..og det med Bush da de gjorde det igen

Jeg havde derfor temmelig træg mave, og havde ikke været på toilettet i flere dage, så da det endelig lykkedes føltes det som at skubbe en telefonpæl beklædt med frossen majs ud af røvhullet.

Det var faktisk så hårdt, at jeg flækkede røven, og begyndte at bløde.

Det var jo ikke en oplevelse jeg kunne holde for mig selv, så derfor fortalte jeg stolt om min præstation til min kæreste (da vi var i USA var vi blevet så vant til at ingen forstod os, at man ikke tog hensyn til om folk stod i nærheden). Da jeg var færdig og sluttede med de smukke ord, "Jeg sked så meget at min røv flækkede", kom der en mand hen til mig og sagde, "måske skulle du ikke fortælle den historie igen?.nogensinde"

Pinligt!

En sød én derovrefra er at jeg stod og vaskede hænder efter at have været på toilettet (ingen flydere), og så kom der en meget kultiveret udseende dame på omkring 30 ind sammen med sin 4-5-årige datter. Moderen gik på toilettet, og kort efter lød der et brag af en brandskid derindefra, der næsten må have fået kaklerne til at falde ned af væggene. Pigen for sammen, imens hun hviskede; "Mommy, was that you?", i en undrende, skræmt tone. Det ville moderen sjovt nok ikke svare på

0
0
Svar på denne tråd
 
 pipfugl
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 23:54

intet er som at rive en fedtende af og begynde at skylle den og så opdage et hul og derefter stå oversprøjtet med @!#$ MMMM nams el "slå fra" og være smurt ind i blod og @!#$ NIIICE


Dog syntes jeg det værste var at skille krustarme for helvede da os når man køre på rør og glemmer et hul


JOJO livet som tarmrenser er guld og grønne skove lol


Staro Hit

&

Baby

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det sjoooovt!
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 00:08

Hold da helt kæft hvor er det en sjov tråd!!!

Er færdig (om jeg så må sige) af grin!!!!


Har utallige gange spurgt min kæreste, hvorfor det er, at prutter er så sjove (for det synes jeg altså...) - men dét her er sgu toppen af poppen!!!


Well...jeg læser, løser sudoku, nusser katten og/eller piller næse når jeg er på das.

Og nu er det så ikke en hemmelighed længere...


God weekend trods "lortevejret" (he-he)!


Jumbo


PS! Hvordan finder I egentlig sådan nogen gamle tråde frem herinde???

Denne her har jo flere år på bagen (he-he, igen... )

0
0
Svar på denne tråd
 
 L0kumssnak
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 09:36

Camilla302:

Godt jeg aldrig har været i USA med de klamme l0kummer de har, tror ikke jeg kunne lade være at skraldgrine af den med moren der skrupsked så datteren spurgte om det var hende...

Pinligt hvis du fortalte din kæreste om den hårde "fødsel" og der uden du vidste det, var en tilstede som kunne dansk...


BabyD:

Ja man ser noget "broget" ud i ansigtet når man renser tarme, man lærer hurtigt ikke at være sart.

Nu er jeg der ikke mere, men kan huske at "safterne" fra tarme/maver var så syrlige at det ikke var sundt for huden hvis man ikke havde gummihandsker på, og det var bare ikke alle steder man kunne arbejde ordentlig med handsker (syntes jeg).

Hvor var/er du henne ? Jeg var i ringsted.

Ja så var der lige når der kom tarme fyldt med spolorm, og de var stadig LEVENDE, det rørte mig nu ikke men det så sku sjovt ud når der kom nye ind i afdelingen.

Ormene skulle jo samles op af karret da de ikke ku komme gennem hullerne...


Jumbo:

Jeg fandt tråden her frem da den blev omtalt (men uden link) i en anden tråd, og når en tråds sidste indlæg er over 1 år gammel kan man kun søge den efter kl 23 om aftenen så vidt jeg husker.




Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

Tøj og andre effekter modtages, info her:

www.facebook.com/home.php?#!/ group.php?gid=97206855...amp;v=info

0
0
Svar på denne tråd
 
 987654356789
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 09:47

jeg er helt færdig.. JEg kan tydelig huske tråden herinde da den kom frem og nu er den her igen... TOTAL HUMOR..


DEn burde altså komme i arkivet..


Hilsen Annette


0
0
Svar på denne tråd
 
 fghjklæ
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 15:24

hehe jeg eeeellsker og sidde på wc og lige slappe af :D desuden har lægerne og forskere sagt at det er sundt og sidde på tønden og slappe af og ik bare gøre toilet besøget til noget hurtigt og stressende :)

jeg læser blade som regel til mine ben og røv sover :D




0
0
Svar på denne tråd
 
 Sk!deprocessen..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 19:05

Problemer med at komme af med kalorius ???

Bruge den helt rigtige teknik...

Her kan i se hvordan i sidder i den rette STILLING når i skal sk!de:

www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/ artikler/2011/ 0125152442.htm?sms_ss=...0fab01%2C0


Kort fortalt, (kan ses i linket)

Sådan gør du:


Med den rette siddestilling bliver arbejdet nemmere - og husk at presse med mellemgulvet og ikke med halsen. Gerd Johnsen anbefaler følgende:
- Sid midt på toilettet.
- Det er vigtigt, at du kan bøje frem i hofteleddet - ellers kan musklen, der hæfter på halebenet, lukke for tarmen.

Er toilettet for højt (eller dine ben for korte), er det en god ide at sætte fødderne op på en skammel.
- Svaj i ryggen for at skubbe halebenet tilbage.
- Læn dig frem for at rette tarmen ud.
- Tag en dyb indånding og udstød afføring



Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

Tøj og andre effekter modtages, info her:

www.facebook.com/home.php?#!/ group.php?gid=97206855...amp;v=info

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  24-02-2011 07:32

hn`ænder somme tider er i alt for gode


da jeg boede hjemme hed det kontoret, når far skulle på det lille rum.


og tja selv har jeg lukommsbogen 2009 liggende derude, den er fyldt med små sjove historier

kommer dog ofte til at slå op på den sammme side igen og igen


nå og nu må jeg smutte skal lige en tur ud til "tronen"

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2011 08:19

ang "skidestilling":


hvad så hvis ens ben kan nå jorden og lidt til? har hun så opfundet en "kartoffelskræller" til at fikse problemet, eller vil i booke en tid ude i brændeskuret? for det må da også give problemer med stillingen?


har faktisk prøvet at sidde "rigtigt", men syntes egentlig ikke det gjorde det nemmere, snarere tvætimod vi tog nemlig snakken over kaffen til Hms træning har for et par uger siden haha


"Man skal altid starte fra bunden. - Ja - undtagen når man skal lære at svømme!"

- Storm p.


"Jo længere man præker for ungdommen, des ældre bliver den - og så er det for sent!" - Storm p.


La Petite & Wirago i er mine stjerner!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overståes
Forfatter: 
Dato:  24-02-2011 11:55

det skal bare overståes. Det er ikke det mest interessante sted at være selvom jeg nødig vil undvære det :)


Gad vide hvor mange ulækre bakterier der sidder på de blade folk har derude og måske tager med tilbage, bvadr.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider