Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bt,s guldsko
Forfatter: 
Dato:  20-02-2024 21:22
Nogen der ved hvor mange der er lavet af dem, har efterhånden brugt noget dage på dette og google er ikke til meget hjælp.

Grunden til jeg spørger er min far lage inde med en som jeg er 99% sikker på han selv har kørt hjem, i Århus mens jeg var lille, men svært og finde noget ang år heste navn osv.

Måske man er heldig der er nogen der kende ham den gang 1980-93 ca. Amatør Tom Sørensen. Hans far hed Poul Erik Sørensen.
Kan huske det var Århus skive, få gange var vi i Ålborg.

Mvh kasper sørensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 mange penge
Forfatter: 
Dato:  02-04-2024 06:19

De koster virkelig mange penge.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Guldsko
Forfatter: 
Dato:  12-05-2024 15:33

Hvor mange "guldsko" der er blevet uddelt? ..... det bliver nok lidt svært at finde ud af. Det kan være at BT selv kender antallet, men de har næppe styr hvem der har fået guldskoene. For de blev jo uddelt lokalt på banerne, som må have haft dem liggende på lager.

Jeg havde en travhest, som fik en guldsko, fordi den havde løbet 16,et eller andet (og sat egen rekord) på Billund Trav. Jeg tror kravene var forskellige fra bane til bane. Og hesten kunne nok kun få den en gang. Min hest fik den guldskoen lige efter løbet - deraf min formodning om en lagerbeholdning.

Hesten behøvede ikke at vinde løbet, men blot ramme tidskravet. Min blev vist nr 4 den dag, hvor den blev trukket med i et stærkt felt.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider