Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 kursus om "den dumme ridehest" d.22/4
Forfatter: 
Dato:  14-03-2004 08:46
Torsdag d. 22. april 2004, kl. 19.00 afholder Thorsø Rideklub, Skolegade 26 b 8881 Thorsø, et kursus om "Den dumme ridehest" ved Nicolai Jarløv fra Hørsholm Hestepraksis.

Mange har oplevet, en hest som bare ikke vil gøre hvad den bliver bedt om. Er det fordi den er dum eller kunne der være noget andet galt?
Mange har sikkert også oplevet, at de rider bedre letridning på den ene diagonal end den anden, er det rytteren den er galt med - eller er det hesten?

Dyrlæge Nicolai Jarløv vil gennemgå ca. 3 heste med problemer i teori som praksis, her vil han fortælle om undersøgelser, diagnoser og behandling/genoptræning.

Kom til en fantastisk lærerig aften, og bliv bedre klædt på til at opdage din hests skavanker i tide.

Nicolai har over 20 års erfaring indenfor hesteverdenen og er iøvrigt også selv rytter.
Han afholder kurser for dyrlæger i Dansk Dyrlæge Forening og på landbrughøjskolen om samme emne.
Han brænder for emnet og han formår at holde hele sit publikums opmærksomhed under hele kurset.

Entré 50 kr.
tilmelding senest torsdag d. 15. april til
Belinda 22 62 86 80 eller Mette 22 59 65 34

Hvis vi ikke kan træffes og du istedet vælger at lægge besked på telefonsvaren oplys da venligst:
Hvor mange du/i kommer og et kontakt telefonnummer, så vi kan kontakte dig hvis der skulle ske ændringer i arrangementet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  16-03-2004 16:38
opmuntrende, at høre om sådanne arrangementer.
I forbindelse med mit job finder jeg ustandselig skavanker hos hestene, der får rytteren til at udbryde: "Så kan jeg da bedre forstå, at han var sådan og sådan".
Når så hesten efter en behandling går efter ønske. Ja så stråler rytteren over hele hovedet. Det gør mig bare så glad indeni.
Jeg håber, at der bliver flere og flere fagfolk der vil komme rundt og holde sådanne foredrag.
Jeg er desværre ikke selv så god til store forsamlinger :-(
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider