Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hvorfor er tine aka vicky02 så sjov??
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 23:46
hvorfor mon tine er så sjov???

måske dette billede kan forklare det? ?:-)



jaaa måske det kunne give en vis klarhed om hvorfor tine er så morsom ;-D :-D :-P

også et billede af os klar til vore (på tine sprog skovtur) men på normalt menneskesprog mose-tur...

vi er bare mega klar til turen (y)


ja også et billede af mig ;-D et godt bevis på hvor dum jeg egenlig kan se ud :-@


ja det var så en lille del af vores dag :-P

knus diana

det er det ydre der tænder men det indre der tæller {>



*medlem af FHK*




>travere er de bedste og de rigtigeste


farmor jeg savner dig, elsker dig og vil ønske jeg kunne kramme dig i en evighed
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Fnis*
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 23:49
Ja jeg er ved at være godt i tvivl om hvordan jeg skal kommentere denne tråd.... Hmmmmmm
Men ved at sige det, så har jeg vel allerede sagt nok........


Sanne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 he he glemte
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 23:59
et billede... ;-D

det var faktisk ret så sjovt for vi prøvede at vise hvor dybt der var, men tine sank bare i og da hun ville op af det, ville hendes gummistøvle ikke det samme så den blev siddende :-P
så hun faldt i det samme hun prøvede at komme fri, med begge hænder i mudderet, det var skidsme sjovt kan jeg lige love jer for he he... ;-D

så jeg tog et billede...



ja hva kan man sige :-P ;-D *fnis*

knus diana

det er det ydre der tænder men det indre der tæller {>



*medlem af FHK*




>travere er de bedste og de rigtigeste


farmor jeg savner dig, elsker dig og vil ønske jeg kunne kramme dig i en evighed
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Diana....
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 00:01
vi var jo enige om at mit misbrug med kakao skulle holdes hemmeligt :-P

Også skal det jo lige siges, at mudder billedet er taget før, jeg lå også spiste mudder!

Også var jeg vist ikke den, der var mest tosset idag vel: Connies pony pension, det er Connie selv (FNIS!!).
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 00:10
jaaaa...
Connies pony pension, det er Connie selv... grinern...
eller: sonofon godaften det er charlotte... vi har en nokia 6230 på tilbud til 250 kr, med 100 kr taletid til... bla bla bla...

eller: goddag de taler med helga, hvem vil de snakke frækt med?

tihi...

så kunne han lærer det...

ja det har sgu været en god dag :-D

knus diana

det er det ydre der tænder men det indre der tæller {>



*medlem af FHK*




>travere er de bedste og de rigtigeste


farmor jeg savner dig, elsker dig og vil ønske jeg kunne kramme dig i en evighed
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej, så kan vi ligeså
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 00:24
godt smide lidt flere billeder ind fra dagen idag:
Først et af verdens smukkeste ekvipage: Sweety og mig!


Så et med lidt mudder på...i skal bare være glade for at i ikke kan se resten af mig (især ned i mine gummistøvler!):


Også et billed, hvor jeg mit kakaoforbrug tog overhånd :-P:


Ej, det var en for fed dag! Og jeg glemte helt de frosne ærter da jeg kom hjem! Det skulle du lige have husket mig på :-D
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tossede tøser
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 08:14
Altså - må jeg ikke være med næste gang??

Jeg kan næsten (men også kun næsten) se ligeså åndssvag ud som jer to - og jeg er faktisk ret skuffet over at man aldrig bliver inviteret med til noget!! Nå!
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor delen...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 08:20
hvor delen er dine fortænder henne diana?

I er vist nogle værre fjollehoveder.. :-D

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.




Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu skal
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 09:08


Tine vist snart på afvænning... For helt ærligt, her ovre var det cola.... :) :) :) :) :) :) :) :)





Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 09:16
jeg får den sygeste grinern på :-P

det er mintunge der dækker mine tænder ;-D

tihi...

jamen Cruella76 du kommer da bare med næste gang, el. du kan gøre det på den smarte måde, hvis du har hest så flyt den ned til tibbevangen :-P så kommer tossethederne helt af sig selv... :-P

knus diana

det er det ydre der tænder men det indre der tæller {>



*medlem af FHK*




>travere er de bedste og de rigtigeste


farmor jeg savner dig, elsker dig og vil ønske jeg kunne kramme dig i en evighed
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 tossede tøser
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 09:53
hey..
rart med lidt at grine ad har på en kedelig mandag formiddag.... det lader til at tine har et problem med det dersens kakao!! ;-) sørg for at hun får lov til at fjolle rusen ud, ellers giver det bare bagslag ;-) ;-)

lader til at i har det hyggligt i jeres stald

Venlig hilsen kristian


Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristian
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 09:59
jamen nu smed de mig jo så ud på folden og nærmest rullede mig i mudderet, så jeg blev hurtigt kølet ned!

Jeg må hellere til at stoppe med alt der hedder cola og kakao...jeg kan jo ikke styre det :-P Men nu var det jo også Diana der lokkede mig i fordærv...Man kommer lige efter en hård ridetur også står hun der med en kæmpe kop varm kakao under ens næse..... Du kan ikke være det bekendt Diana!!

Christel du kommer bare, du vil falde rigtig godt ind! Især vil du kunne lave et godt team med Diana og hendes div telefonstemmer!

Jo, vi har det skam rigtig hygge i stalden..og især på tværs af aldrene. Og bare sådan en dag som igår, hvor folk bare satte sig ned og hyggede uden nogen speciel grund, det er bare fedt!
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 tine....
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 10:10
hey.
det er rart at man kan have det skidesjovt med alle i stalden.. den lille landsby hvor jeg bor, har mange foreninger, men vi er på den årlige sommerfest blivet kåret til foreningen med det bedste humør!! og vi har fået den tvivlsomme ære af at være det sted i byen hvor vi griner mest!!!

sørg for at holde dit forbrug af cola og kakao nede, ellers ender det med at vi må sende dig i behandling (på møddingen aka lortebehandlingssted) ;-D

ps.. ses vi til hn træf til sommer

Venlig hilsen kristian


Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
0
0
Svar på denne tråd
 
 kristian...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 23:23
det tror jeg nok vi gør! (altså ses til træf)
Jeg skal nok stoppe med cola, så snart jeg har tømt den dåse jeg sidder med i hånden ;-)
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 tine...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 21:39
hey tine..
det var godt at du kan stoppe med det der forbrug... og jeg håber virkelig at jeg kan komme til sommer.. det vil være en ultimativ oplevelse

Venlig hilsen kristian


Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider