Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Polsk varevogn stjæler hunde-sammenfald?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 22:44

Oven på den senere tids skriverier om fremmede der overvåger folks heste, var der flere der mente at de havde observeret en hvid varevogn med udenlandske nummerplader- og at de måske var polske.


Nu faldt jeg over denne artikel:

ekstrabladet.dk/112/ article1408535.ece


"- Der er personer, der har set en hvid varevogn på polske nummerplader køre rundt i nærområdet"



Er det bare mig, eller er det et virkelig underligt sammentræf?

Jeg tænker om det blev for besværligt at stjæle heste både pga. størrelsen på dyret, men også fordi at der kom meget fokus på det, at de nu er gået videre til hunde?


Hvad mener i- Har det nogen forbindelse til hinanden?





Mvh Mie

-Med supermulen Surprise


Deltag i debatten og konkurrencen om månedens hest på http://www.ridemagasinet.dk - Det nye debatforum for alle heste-interesserede!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilfældigt..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 23:11

jeg tror bare folk fra østeuropa generalt, komme til dk i sommerhalvåret og stjæler med arme og ben.

Tidligere på året var der en polsk varevogn der blev stoppet her i odense. Den var fyldt med (låste!) cykler de havde stjålet rundt omkring, de propper bilerne og kører så tilbage og sælger tyvekosterne..

hurra for åbne grænser, sørgeligt at jeg ville føle mig mere sikker, hvis hver eneste hestetransport der forlod landet, ville blive tjekket..




Mvh.


L Nielsen.


For where your treasure is, your heart will be also.


There's no school like oldschool..And i'm the f*cking headmaster..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den hvide varvogn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 23:16

åh nej nu er det polakker bag rattet, før var det hollændere...


Nej benzinen er alt for dyr til at køre så langt for at stjæle en breton hund...


Og de må dælme være dumme hvis de har troet at de kan få en hest proppet ind i en varevogn



MVH Janni




DV hingsteplag fra 09 til salg - se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen sammenhæng
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 23:36

Nej ingen sammenhæng overhovedet. Heste-nettet søgte efter folk der havde fået stjålet heste, efter der var blevet taget billeder af dem af de Mystisk og farlige udlændinge .. og sjovt nok var der INGEN der meldte sig på banen. Måske fordi det er en sær ide hestefolket har fået i DK at folk fra andre lande gider kører helt herop for at stjæle lille musse som går på fold med 10 andre kedelige, gennemsnitlige musse'r.


Det er sørgeligt når nogen mister et dyr, men jeg tror ikke på at nogen gider kører hele vejen herop for at hente ET dyr. Hvis det var mig, ville jeg da undersøge markedet så jeg vidste hvor jeg skulle "slå til" og så køre .. lige som med hestene ville da ikke bruge dage vis, uge vis på at køre rundt og tage billeder når mange mange tusinde heste ejere er så flinke at ligge den online helt selv, og endda nogle gange med en adresse om hvor hesten er.



Nej der er panik og jeg håber ikke det bliver lige så omfattende som med hestene og hollændske turister




Avl af Welsh Sec B - F og DSP


Stutteri Friis



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider