Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 huset for sig selv
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 21:43

hej ænder


hvad gør i når mandan er i byen og i har hele huset for jer selv en lørdag aften og ikke har andre planer end at skal hente manden engang i nat.

Mig... jeg hat Twillight på, hentet slik og chips skålen frem og benene op og min bærbar ved siden af.... og kattene/killingerne er gået kold på gulv ved siden af...

Dejligt at ha huset for sig selv en lørdag aften... hehe


En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mor elsker også de dage, pause !!
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 22:44

Uh det lyder skønt :b


Sådan en dag havde min mor også den anden dag - og ja, hun NØD det.


Den første dag hun var alene hjemme i vores "nye" (et år gamle) hus, var hun så bange at hun puttede sig under dynen med et glas rødvin og en dvd på computeren ! :D




Vrinsk fra Isabelle



0
0
Svar på denne tråd
 
 elsker det.
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 23:06

Jeg ved intet bedre end at bo alene.
Savner jeg selskab ringer jeg efter en ven eller tager hjem til en ven.

Men sådan en lørdag aften, hvor man bare er udmattet efter en travl uge, er det skønt at slappe af alene, sterinlys, lækkert tøj, et glas vin, en pakke smøger og alle ynglinsserierne på dvd. :)


Ødelagde selvf aftenen ved at blive doven og købe en pizzaslice. som straks gav mig mavepine.. men hvaaa... :)





Mvh.


L Nielsen.


For where your treasure is, your heart will be also.


There's no school like oldschool..And i'm the f*cking headmaster..

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  11-09-2010 23:14

Jeg er så priviligeret(efter min mening ) at jeg altid har hele hytten for mig selv når jeg ønsker det.


I aften står det på ren "mig tid" og afslapning, et glas vin, SATC på dvd en... og så har jeg ganske belejligt lige fået en toblerone i forsinket fødselsdagsgave.. Mmmm

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2010 06:09

Jeg har også haft huset helt for mig selv hele weekenden, og jeg har nydt det, manden er på hjemmeværns øvelse i det mørke jydeland, han tog afsted fredag og kommer hjem i aften, jeg savner ham lidt, men det har ikke været så slemt denne gang i går var jeg i svømme hallen og i dag er total flade dag... bare nusse rundt... dejligt med sådan en weekend...


skal du af med din pæne sofa og bor tæt på, så sig lige til, max 1000kr

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider